Gyakori hibák az ajánlatkérésnél
Közzététel szerző: www.bogrenyomtatas.hu itt Tájékoztatás · Kedd 28 Ápr 2015 · 1:00
Tags: bögre, ajánlatkérés
Tags: bögre, ajánlatkérés
Gyakori hibák az ajánlatkérésben, melyekkel nap mint nap találkozunk...
1. Olyan színű reklámajándékot választ az ügyfél, amilyen színű a cég logója.
Gyakran találkozunk azzal a jelenséggel, hogy a megrendelő a cég logójával azonos, vagy nagyon közeli színt választ. Ennek az oka az, hogy tudatosan szeretnének a cég színeivel harmonizáló reklámajándékot választani, s csak később, általában a látványtervek megtekintésével szembesülnek azzal, hogy egy kék logó egy kék bögrén vagy egy kék tollon nem működőképes, nem látszik megfelelően
.
Ebben az esetben mi a logó white verzióját javasoljuk, mely erőteljesen kiemelkedik a kék háttérszínből. Így a reklámajándékon látható logó remekül látszik messziről is.
Érdemes tehát a katalógus böngészése közben a céglogót elképzelni a termékeken, legalább a színeket figyelembe véve. Ezzel igencsak felgyorsulhat a megrendelés folyamata, hiszen számos plusz egyeztetési kört és rengeteg időt megspórolhatnak.
Természetesen grafikus kollégáink mindig szívesen javasolnak színben harmonizáló termékeket céglogójukhoz, melyek kellemesek a szemnek és jól összeillenek.