Vissza

CIBUS termosz, fekete - DDF4912200AJ3

Termékkeresés
Fekete CIBUS termosz

CIBUS termosz, fekete

8 467 Ft
Termékleírás

Ez az 550 ml-es Schwarzwolf élelmiszer-termosz lehetővé teszi, hogy kedvenc levesét vagy zabkásáját magával vihesse egy természetjárásra vagy akár munkába, és sokáig melegen vagy hidegen tartsa azt. A termoszt egy összecsukható kanál egészíti ki a?

Raktáron (Budapest): 0 db
Raktáron (Nemzetközi): 1135 db
Katalógus: D&D HOT Collection 2023 D&D HOT Collection 2023
Cikkszám: DDF4912200AJ3
Szín: Fekete
Méret: ? 9.5 cm × 16.5 cm
Tételmennyiség:
Szállítási idő: 1-2 munkanap (az alaptermék, elérhető készlet esetén)
8-10 munkanap (egyediesítve / szezonfüggően változhat)
Emblémázás: Kérek Nem kérek
  Ajánlatkérő kosárba rakom Kosárba és ugrás az ajánlatkéréshez

Összes kép a termékről

Katalógus: D&D HOT Collection 2023 D&D HOT Collection 2023
Cikkszám: DDF4912200AJ3
Kategória: Bögrék
Szín: Fekete
Listaár: 8 467 Ft
Minimum rendelési mennyiség: 100 db
Teljes termékméret (dimenziók): ? 9.5 cm × 16.5 cm
Tömeg: 0.393
Vámtarifaszám: 96170000
Beágyazási kód saját webfelületre:

Magyarország

Budapesti raktárkészlet állapota (2023-06-03 06:45:05): 0 db

Külföld

Nemzetközi raktárkészlet állapota (2023-06-03 06:45:05): 1135 db

Reklámbögre fontos tudnivalók

Reklámbögre minimum rendelési mennyiség:
A reklámbögre minimum rendelhető mennyisége 100 darab. Ez egyfajta bögrére és egyfajta grafikára vonatkozik.

Grafikai formátumok:
Vektoros grafika szükséges, .ai vagy .cdr formátumban.
Minimum 300 dpi-s raszteres grafika is megfelel, .jpg, .bmp formátumban.

Bögre nyomtatás és emblémázás:
Kizárólag az általunk forgalmazott bögréket emblémázzuk és bögréinket kizárólag emblémázva forgalmazzuk.

Miért a reklámbögre?

A bögre az egyik legkedveltebb ajándéktárgy, melyet nemzetközileg is elismernek és felismernek a hirdetők. Számos külföldi gyártó, forgalmazó és hirdető hozza fel az alábbi érvrendszert a promóciós bögrékkel kapcsolatban:

A bögre az egyik leghatékonyabb promóciós ajándéktárgy. Hirdethet vele a célcsoport két alapvető életterületén: otthon és a munkahelyen. Előbbi esetében a nap első és utolsó impulzusát kaphatja a fogyasztó, utóbbi esetében folyamatosan biztosított a reklám – a munkaasztalnál dolgozva, a céges konyhában, ebédlőben, tárgyalásokon, meetingeken.

Nos, nem hiába hívjuk az ajándéktárgyak Jolly Jokerének.

Hogyan tovább?

Az ajánlatkérő kosárba való válogatás helyett inkább ránk bízza a választást? Írjon nekünk, és mi kiválasztjuk a cégéhez illő legjobb bögrét!

Kapcsolatfelvétel, ajánlatkérés