Vissza

NIKKO vákuumszigetelt termosz 500 ml, kék - DDF4912301AJ3

Termékkeresés
Kék NIKKO vákuumszigetelt termosz 500 ml

NIKKO vákuumszigetelt termosz 500 ml, kék Új

6 890 Ft
Termékleírás

Schwarzwolf duplafalú vákuumszigetelt palack 500 ml térfogattal. A vákuumpalack ergonomikusan kialakított, forgatható fogantyúval rendelkezik a könnyű használat érdekében, és három modern színben kapható. Az ital hőmérsékletét kb. 20 órán át tartja meg (szobahőmérsékleten mérve). Ajándékdobozba csomagolva.

Raktáron (Budapest): 0 db
Raktáron (5 napos): 2812 db
Katalógus: D&D HOT Collection 2024 D&D HOT Collection 2024
Cikkszám: DDF4912301AJ3
Szín: Kék
További változatok:
Méret: 230 × ?67
Tételmennyiség:
Emblémázás: Kérek Nem kérek
  Ajánlatkérő kosárba rakom Kosárba és ugrás az ajánlatkéréshez

Összes kép a termékről

Katalógus: D&D HOT Collection 2024 D&D HOT Collection 2024
Cikkszám: DDF4912301AJ3
Kategória: Bögrék
Szín: Kék
Listaár: 6 890 Ft
Minimum rendelési mennyiség: 100 db
Teljes termékméret (dimenziók): 230 × ?67
Tömeg: 0.332
Vámtarifaszám: 96170000
Beágyazási kód saját webfelületre:

Magyarország

Budapesti raktárkészlet állapota (2024-04-20 03:30:05): 0 db

Külföld

Nemzetközi raktárkészlet állapota (2024-04-20 03:30:05): 2812 db

Reklámbögre fontos tudnivalók

Reklámbögre minimum rendelési mennyiség:
A reklámbögre minimum rendelhető mennyisége 100 darab. Ez egyfajta bögrére és egyfajta grafikára vonatkozik.

Grafikai formátumok:
Vektoros grafika szükséges, .ai vagy .cdr formátumban.
Minimum 300 dpi-s raszteres grafika is megfelel, .jpg, .bmp formátumban.

Bögre nyomtatás és emblémázás:
Kizárólag az általunk forgalmazott bögréket emblémázzuk és bögréinket kizárólag emblémázva forgalmazzuk.

Miért a reklámbögre?

A bögre az egyik legkedveltebb ajándéktárgy, melyet nemzetközileg is elismernek és felismernek a hirdetők. Számos külföldi gyártó, forgalmazó és hirdető hozza fel az alábbi érvrendszert a promóciós bögrékkel kapcsolatban:

A bögre az egyik leghatékonyabb promóciós ajándéktárgy. Hirdethet vele a célcsoport két alapvető életterületén: otthon és a munkahelyen. Előbbi esetében a nap első és utolsó impulzusát kaphatja a fogyasztó, utóbbi esetében folyamatosan biztosított a reklám – a munkaasztalnál dolgozva, a céges konyhában, ebédlőben, tárgyalásokon, meetingeken.

Nos, nem hiába hívjuk az ajándéktárgyak Jolly Jokerének.

Hogyan tovább?

Az ajánlatkérő kosárba való válogatás helyett inkább ránk bízza a választást? Írjon nekünk, és mi kiválasztjuk a cégéhez illő legjobb bögrét!

Kapcsolatfelvétel, ajánlatkérés