Bögre nyomtatás megrendelés | www.bogrenyomtatas.hu - Bögre nyomtatás, reklámbögre készítés, céges bögre gyártás - www.bogrenyomtatas.hu

Tartalomhoz ugrás




1 Általános rendelkezések
1.1 Az Általános Szerződési Feltételekről
Ezen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) dokumentum a gyors, gördülékeny és
pontos munkavégzést hivatott szolgálni a D&D Gifts & Merchandising Kft. és a Megrendelő között. A
benne foglaltaknak való megfelelés a félreértésektől mentes, hibátlan üzleti együttműködés
alappillére, melyet a szakembereink tapasztalata alapján a lehető legnagyobb gondossággal
készítettünk el.
1.2 Fogalmak
1.2.1.1 Szállító
A forgalmazott reklámajándék-tárgyak szállítója a D&D Gifts & Merchandising Kft.
1.2.1.2 Termék
A Szállító által forgalmazott, emblémázható ajándéktárgyak, reklámajándékok, üzleti jellegű
ajándéktárgyak összefoglaló neve.
1.2.1.3 Ügyfél
Az a természetes vagy jogi személy, amely ajánlatot kér valamely, a Szállító általa forgalmazott
Termékre, vagy már korábban Megrendelő volt.
1.2.1.4 Megrendelő
Az a természetes vagy jogi személy, amely Szállítótól kapott Ajánlat alapján érvényes Megrendelést
ad le a Szállítónak.
1.2.1.5 Ajánlat
Írásos dokumentum, amely tartalmazza az általunk forgalmazott vagy egyedileg előállított, Ügyfél
által kiválasztott Termékek árát, darabszámát, emblémázási költségét és egyéb információkat.
1.2.1.6 Látványterv
Adott Termékből és adott grafikai elemekből összeállított digitális kép.
1.2.1.7 Nyomdakész grafika
Digitálisan elkészített, teljes görbévé alakított kép és szöveg, Pantone Matching System (PMS) solid
coated színtáblázat szerint megadott színekkel, .ai., .cdr vagy .pdf formátumban, vagy minimum 300
dpi felbontású raszteres kép .jpg formátumban.
1.3 A szerződés tárgya
A Szállító által forgalmazott, adott számú Ajánlatban szereplő, vagy az abból kiválasztott, a Megrendelő
által ezen ÁSZF szerint megrendelt, emblémázott, promóciós- és reklám célra készült Termékek
gyártása, emblémázása.
1.4 A Megrendelő felelőssége
A Megrendelő a részére küldött és sorszámozott Ajánlatból és Látványtervből kiválasztott ajándékokat
írásban rendeli meg egyidejűleg az Ajánlat, Látványterv és ÁSZF elfogadásával. A Megrendelő
felelőssége a megrendelt termékek mennyiségi és minőségi átvétele és a vételár megfizetése.
1.5 A Szállító felelőssége
A Szállító, a szerződés létrejöttével vállalja ezen ÁSZF illetve az Ajánlatban megadott feltételek szerint
az általa forgalmazott vagy egyedileg előállított, a Megrendelő által kiválasztott Termékek gyártását,
emblémázását és átadását Megrendelőnek.
2 Ajánlattétel és szerződés létrejötte
2.1 Ajánlat küldése
Amennyiben az általunk forgalmazott termékekre Ügyfél ajánlatkérést ad le weboldalainkon keresztül
vagy e-mailben, az Ajánlatkérésre Ajánlatot küldünk, esetileg Látványtervvel kiegészítve.
2.2 Az ajánlat érvényessége
Az Ajánlat tíz munkanapig és/vagy a készlet erejéig érvényes, vagy az Ajánlatban megadott egyedi
érvényességi ideig. Az ajánlat a megadott mennyiségre és grafikai kivitelezésre érvényes. Bárminemű
változtatás – beleértve és különös tekintettel a mennyiségi, vagy grafikai változtatásra – az ajánlat
érvényességének vesztését jelenti.
2.3 Látványtervek
Az általunk forgalmazott termékek gyártásához (és esetileg az Ajánlathoz) minden esetben és legjobb
szakmai tudásunk szerint Látványtervet készítünk. A látványterv szerepe bemutatni, hogy az Ügyfél
általában mire számíthat a kész ajándéktárgy tekintetében. A látványterv és a késztermék a
technológiai kötöttségek miatt minimálisan eltérhet egymástól, ezt Ügyfél és Megrendelő tudomásul
veszi. Az általunk készített Látványterv elfogadása kötelező Megrendelő részéről. Ennek elmulasztása
nem mentesíti a Megrendelőt az egyébként megrendelt és elkészült termékek átvétele alól. Az első
Látványterv készítése ingyenes. A Látványterv Ügyfél által kért további két módosítása ingyenes. Az
Ügyfél által kért harmadik módosítástól grafikai díjat számolunk fel. A technológiai kötöttségek miatt
a Látványterv kis mértékben eltérhet a végleges terméktől. Az eltérés mértéke nem befolyásolja a
termék reklám- és promóciós használhatósági értékét, ezt Megrendelő tudomásul veszi. A pozíció,
méret- és színeltérés mértéke technológiától függően 5-15% között elfogadottnak tekintendő.
2.4 Látványtervek felhasználása, termékminták
A Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (Szjt.) alapján fenntartjuk a jogot, hogy a kreatív grafikai
tervezési munka szerzői joga megillet minket, beleértve a látványterveket is. Az elkészített anyag a
rendelkezésre bocsátást követően is a tulajdonunk, és bármilyen további felhasználása csak külön
írásos beleegyezésünkkel lehetséges. Megrendelő hozzájárul, hogy az elkészült termékekből plusz
példányt készítsünk és azt szabadon felhasználhassuk referenciáink között, PR- és sajtó anyagként,
kizárólagosan saját célra.
2.5 Minta
Bizonyos esetekben indokolt lehet minta készítése. Ezek:
• nagy mennyiségű gyártás
• egyedi igények
• egyedi színösszeállítás
• színgarancia
• egyéb egyedi eset
A mintakészítés költségét az Ajánlat tartalmazza. A minta gyártási ideje a normál gyártási időn felül
számolandó. A minta költsége a Megrendelőt terheli és az Ajánlatban szereplő vételáron felül és külön
fizetendő, nem jóváírandó. A mintakészítés költséghatékonyság miatt igény szerint történhet más
emblémázási eljárással is, mint a végleges termék gyártása, mely esetben Megrendelő hozzájárul a
technológia használatához és elfogadja az abból eredő színeltérést. A Megrendelő elfogadja, hogy
színgaranciát csak elkészített minta alapján tudunk vállalni. A mintakészítés szükségességét és
költségét előre jelezzük.
2.6 Megrendelés
A Megrendelést írásban fogadjuk el. A Megrendelésben Megrendelő egyértelműen fel kell, hogy
tüntesse az elfogadott Árajánlat számát. Adott Árajánlatban ha nem minden tételt kíván megrendelni
Megrendelő, akkor az Árajánlatban szereplő megrendelendő, vagy megrendelni nem kívánt tételek
számát egyértelműen meg kell, hogy jelölje. A Megrendelést az Ajánlat és a Látványterv együttes
elfogadásával, mintagyártás esetén minta elfogadásával nyújtja be a Megrendelő. A Megrendelés
leadásával a Megrendelő elfogadja és tudomásul veszi jelen Általános Szerződési Feltételeket.
2.7 Visszaigazolás
A Megrendelés után Visszaigazolást küldünk, melyben feltüntetjük a várható szállítási határidőt. A
visszaigazolás feltételei:
• a Megrendelés írásos leadása
• a nyomdakész, teljes görbévé alakított vektoros grafika vagy min. 300 dpi raszteres grafika
megléte, szükség esetén CMYK vagy RGB kódok megléte
• a Pantone (PMS) Solid Coated színskálának megfelelő színek kódjának egyértelmű megléte
• a látványterv írásos elfogadása e-mailen
• opcionálisan a minta elfogadása
• opcionálisan gyártási terv elfogadása
• pontos és valós számlázási adatok megadása
• pontos és valós elérhetőségi adatok megadása
• pontos és valós szállítási cím megadása
• szükség esetén a határidő egyértelmű megjelölése (óra bontásban)
A Visszaigazolás megküldésével létrejön a Szállító és a Megrendelő között ezen Általános Szerződési
Feltételek szerinti Szerződés.
2.8 Szerződés lemondása
A szerződést a Visszaigazolás megküldésétől számított 24 órán belül lehet visszamondani. Ezen időn
felül visszamondott Szerződés esetén 50% vételár megtérítését jogosult a Szállító kérni, valamint az
ezen felül felmerült bizonyított további költségeket és károkat. A lemondást írásban lehet megtenni.
3 A Termékek gyártása
A gyártás egyedi ajándéktárgyak esetén előállítást, forgalmazott termékek esetén a termékek egyedi
emblémázását jelenti.
3.1 A gyártás megkezdése
A gyártást a Szerződés létrejötte esetén a tárgy napon küldött megrendelés esetén a következő
munkanapon kezdjük meg. Egy millió forint feletti nettó rendelési összeg esetén az előleg
megfizetésének igazolása után kezdjük meg.
3.2 Általános határidő
A várható elkészülési idő a Visszaigazolásban szerepel. Általános gyártási határidő hazai készleten lévő
termékekre 6-8 munkanap, regionális készleten lévő termékekre 9-14 munkanap, nemzetközi
készleten lévő termékekre 10-15 munkanap.
3.3 Egyedi gyártási idő
Az egyedi gyártási idő a kért termékek mennyiségétől, emblémázás bonyolultságától, technológiai
megvalósíthatóságtól állapítható meg. Egyedi gyártási időt az Ajánlatban rögzítünk, a
Visszaigazolásban érvényesítünk.
3.4 Késedelem a gyártásban
Nem vállalunk felelősséget háború, lázadás, természeti katasztrófa, sztrájk, terrorcselekmény,
technológiai akadály, vámkezelési idő növekedés, alvállalkozói mulasztás, vagy bármely más, rajtunk
kívülálló ok miatt. Ezen okok miatti késést a Megrendelő elfogadottnak tekinti.
3.5 Rész-szállítás
Amennyiben budapesti készleten van termék és ezek gyártása, emblémázása elkezdhető hamarabb,
mint a nemzetközi készletről érkező termékeké. Ebben az esetben lehetőség van rész-szállításra,
amennyiben Megrendelő elfogadja. A rész-szállítás feltételeit írásban adjuk meg az ajánlat
kiegészítéseként.
3.6 Elkészülés
A termékek elkészüléséről e-mailben értesítést küldünk.
4 Szállítás, átvétel
A termékeket országosan házhoz szállítjuk, az Ajánlatban szereplő feltételek mellett. Törékeny áru
esetén egyeztetés szükséges. A kész termékek szállítását a Visszaigazolásban küldött
időintervallumban kezdjük meg. A Megrendelő köteles a megadott időszakban rendelkezésre állni, a
szállítmányt fogadni. A termékek átadásának meghiúsulása esetén további szállítási díjat számolunk
fel. Háromszori szállítási kísérlet után sem vett át termékeket 10 munkanapig tároljuk, utána
megsemmisítjük, a Szerződést teljesítettnek tekintendő. A kiszállítást alvállalkozó végzi. Az alvállalkozó
esetleges gondatlanságáért, mulasztásáért nem vállalunk felelősséget.
4.1 A szerződés teljesítése
A termékek mennyiségi és minőségi átvétele a termékek átadásakor aláírt Szállítólevél és/vagy
Számla aláírásával történik meg. Megrendelő felelősséget vállal az általa megbízott átvevő személy
felelősségéért. Az átadást igazoló szállítói bizonlyat és/vagy a Számla aláírásával a Szerződés
teljesítettnek tekintendő. A dokumentumok nélküli termék átvétel esetén a Szerződés teljesítettnek
tekintendő. A termékek Megrendelő általi birtoklása a Szerződés teljesítésének minősül.
4.2 Reklamáció
Kiszállítás esetén reklamációt a termékek átvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb egy
munkanapon belül fogadunk el írásban, fényképekkel, videofelvétellel, jegyzőkönyvvel alátámasztva.
A Megrendelő köteles a termékeket mennyiségileg és minőségileg is átvenni, észrevételeit
haladéktalanul jelezni. Reklamációt ezen felül, utólag nem fogadunk el. Jelen ÁSZF Látványtervek
pontjában felsorolt esetek nem minősíthetők reklamációnak.
5 Fizetési feltételek
A termékek az átutalást igazoló banki bizonylat esetén vehetők át.
5.1 Előleg fizetése
Nettó egy millió forintot meghaladó megrendelés esetén 50% előleg fizetése szükséges. Szállító
fenntartja a jogot, hogy előleget bármely megrendelés esetén kérjen.
5.2 Késedelmes fizetés
Késedelem esetén fizetési emlékeztetőt küldünk két alkalommal. Amennyiben a második értesítés
után nem érkezik válasz egy munkanapon belül, úgy jogi eljárást kezdeményezünk. Ez esetben igényt
tartunk a törvényileg előírt 40 EUR behajtási költségre. Késedelmi kamatként a mindenkori jegybanki
alapkamat 8% ponttal növelt mértékének megfelelő összeget számítjuk fel, plusz ügyvédi költség és
egyéb felmerült költségek. 30 napon túli késedelem esetén Fizetési Meghagyásra továbbítjuk a
követelést az illetékes bírósághoz.
6 Záró rendelkezések
6.1.1 Egyéb rendelkezések
A Szállító a Megrendelés visszaigazolásáig fenntartja az árváltoztatás jogát.
A termékek és az emblémázás promóciós- és reklám célokra készülnek. Nem rendeltetésszerű
használatért nem vállalunk felelősséget.
Megengedett mennyiségi eltérés a teljes mennyiség 1,5%-ban elfogadottnak tekintendő.
A termékleírásokban szereplő maximális emblémázási méretektől eltérni technológiailag nem
lehetséges.
Az esetleges elírásokért nem vállalunk felelősséget. A termékek mindenkori érvényes vételára
katalógusainkban illetve on-line felületünkön szereplő értéke a mérvadó.
Nem vállalunk felelősséget a hibásan megadott elérhetőségi adatokból származó késedelmekért.
6.1.2 Tulajdonjog
A termékek a vételár teljes kiegyenlítéséig a D&D Gifts & Merchandising Kft. tulajdonát képezik. A
birtoklás jogát fenntartjuk. A ki nem fizetett, de átadott termékeket Megrendelő felszólításra köteles
haladéktalanul rendelkezésre bocsájtani.
Nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv útmutatásai az irányadóak.


Oldalunkon található információk tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. A megadott árak nem tartalmazzák az általános forgalmi adót és az egyediesítést.
Oldalunk teljes anyaga, beleértve az egyedi szövegrészt és különösen minden látványterv és grafikai anyagot, az 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról alapján cégünk szellemi tulajdonát képezi. Bármilyen formában történő felhasználása, másolása, sokszorosítása semmilyen formában nem engedélyezett és jogi következményeket von maga után. A D&D Gift & Merchandising elkötelezte magát a tisztességes piaci magatartás mellett. Köszönjük, hogy korrekten jár el.
Az oldal üzemeltetője a D&D Gifts & Merchandising Kft. Copyright © D&D Gifts & Merchandising 2009-2024
bögre nyomtatás, bögre nyomtatás Budapest, bögre nyomtatás Újpest, céges bögre készítés, termosz bögre, termobögre, termosz, bögre logózás, bögre készítés, reklámbögre, bögre Budapest, bögre XII. kerület, bögre készítés XIII.kerület, bögre gyártás, céges bögre gyártás, logózott bögre, logós bögre
Vissza a tartalomhoz